U cilju sprečavanje, suzbijanje i gašenje epidemije COVID-19 Vlada RS zaključkom je naložila zatvaranje šaltera javne uprave i zabranila neposredan rad službenika sa strankama, a putem obavezujuće instrukcije odredila način komunikacije građana sa organima javne vlasti u vreme vanrednog stanja. U skladu sa napred navedenim, Opštinska uprava Žabalj će kumunikaciju sa građanima vršiti preko elektronske pošte i telefonskim putem.
Zahteve, druge podneske i prateću dokumentaciju, građani – fizička lica mogu uputiti elektronskim putem potpisane i skenirane (dozvoljava se i skeniranje preko odgovarajuće aplikacije na smart mobilnim aparatima), dok podnesci pravnih lica moraju biti potpisani kvalifikovanim elektronskim sertifikatom ovlašćenog lica. Sve informacije o stanju već podnetih zahteva i druge informacije možete dobiti pozivom na odgovarajuće brojeve telefona navedene u nastavku teksta. U zavisnosti od predmeta zahteva, elektronsku poštu namenjenu Opštinskoj upravi Žabalj slati na jednu od ponuđenih mejl adresa:
Prijem pošte: pisarnicaouzabalj@gmail.com
Odeljenje za društevene delatnosti i opštu upravu:
kontakt telefon: 021/210-22-91
e-mail: ddelatnostizabalj@gmail.com
Odeljenje za urbanizam, građevinarstvo, ozakonjenje i saobraćaj
kontakt telefoni:
021/210-2279
021/210-2280
e-mail: urbanizamzabalj@gmail.com
Odeljenje za inspekcijske poslove
kontakt telefoni:
021/2102326 i
021/2102327
e-mail: inspekcijazabalj@gmail.com
Odeljenje za imovinske, stambeno-komunalne poslove i zaštitu životne sredine
kontakt telefon: 021 2102283
e-mail: imovinazabalj@gmail.com
Odeljenje za lokalnu poresku administraciju
kontakt telefoni:
021 210 23 18,
021 210 23 17
e-mail: lpa@zabalj.rs
Odeljenje za finansije i budžet
Kontak telefon: 021/210-22-61
e mail: finansije.zabalj@gmail.com
0 komentara